TERNAT - Wordt het station een kapperszaak ?

NMBS en gemeentebestuur vinden dat er best een kapperszaak komt in het stationsgebouw. Hoe men tot die conclusie kwam is niet duidelijk.

Sinds 1 november is het loket van het station van Ternat definitief gesloten. In de zoektocht naar een nieuwe bestemming werd, in overleg met de gemeente, besloten om het lokaal van 81 m2 de bestemming kapperszaak te geven. Kandidaten voor de concessie kunnen nog tot 10 december een bod doen. voor meer informatie : https://www.belgiantrain.be/nl/3rd-party-services/3rd-party-sales/immo/third-place/ternat
De wachtzaal en de toiletten blijven ondertussen wel open.
Zoeken
Meer Nieuws
Guido | 25 jun 2026
Guido | 23 jun 2026
Guido | 16 jun 2026
Marc Sluys | 12 jun 2026
Marc Sluys | 09 jun 2026
Commerciƫle partners, advertenties en vacatures
marc colpaert | 09 jun 2026
marc colpaert | 03 jun 2026
Marc Sluys | 28 mei 2026
marc colpaert | 28 mei 2026
Marc Sluys | 26 mei 2026
Guido | 26 mei 2026
Guido | 23 mei 2026
Guido | 22 mei 2026
Guido | 21 mei 2026
Guido | 20 mei 2026
marc colpaert | 19 mei 2026
marc colpaert | 18 mei 2026
Guido | 13 mei 2026
