15de Selenjo in WAMBEEK


Albertine Raspoet met de twee oudste deelnemers.

Winnaar Piet Ysabie met de zilveren en bronzen medaillewinnaars

Schepen Linda Billensgeeft de gouden medaille


In Wambeek vond zaterdagnamiddag de 15de editie van de jogging Selenjo van OKRA plaats. Er was een parcours van 5 en van 10 km. Piet Ysabie uit Wilsele won legde de 10 k, af in 36 minuten en werd daarmee winnaar.
Piet is 51 jaar en begon 5 jaar gelegen te joggen. Hij nam voor de tweede keer deel aan de Selenjo.
Er werden prijzen uitgereikt aan de beste mannen en vrouwen in de verschillende leeftijdscategorieen en ook de twee oudste deelnemers kregen een beker van OKRA)voorzitster Albertine Raspoet.
Zoeken
Meer Nieuws
Guido | 25 jun 2026
Guido | 23 jun 2026
Guido | 16 jun 2026
Marc Sluys | 12 jun 2026
Marc Sluys | 09 jun 2026
Commerciƫle partners, advertenties en vacatures
marc colpaert | 09 jun 2026
marc colpaert | 03 jun 2026
Marc Sluys | 28 mei 2026
marc colpaert | 28 mei 2026
Marc Sluys | 26 mei 2026
Guido | 26 mei 2026
Guido | 23 mei 2026
Guido | 22 mei 2026
Guido | 21 mei 2026
Guido | 20 mei 2026
marc colpaert | 19 mei 2026
marc colpaert | 18 mei 2026
Guido | 13 mei 2026
