TERNAT/DILBEEK - Zelf aardbeien plukken bij Biobees


Er zijn extra dagen zelfpluk van biologische aardbeien op vrijdag 13/5 10u-18u in Groot-Bijgaarden en zaterdag 14/5 10u-18u in Wambeek en Groot-Bijgaarden. Er kunnen dit jaar geen aardbeien geplukt worden aan de Kruisstraat in Ternat.
Zoeken
Meer Nieuws
Guido | 25 jun 2026
Guido | 23 jun 2026
Guido | 16 jun 2026
Marc Sluys | 12 jun 2026
Marc Sluys | 09 jun 2026
Commerciƫle partners, advertenties en vacatures
marc colpaert | 09 jun 2026
marc colpaert | 03 jun 2026
Marc Sluys | 28 mei 2026
marc colpaert | 28 mei 2026
Marc Sluys | 26 mei 2026
Guido | 26 mei 2026
Guido | 23 mei 2026
Guido | 22 mei 2026
Guido | 21 mei 2026
Guido | 20 mei 2026
marc colpaert | 19 mei 2026
marc colpaert | 18 mei 2026
Guido | 13 mei 2026
